zondag 10 februari 2013

De Baby





Het is dit weekend geen weertje om buiten te lopen. Dus maar weer aan de hobbytafel.
Dit keer wordt het een passe partout kaart
met daarin een designpapier van Art Talent.
De bloem waarop de tekst is aangebracht zijn beiden uitgesneden met een Fiskon snijmal
Het kindje een stempel van Art Impression en ingekleurd.
Een stempel van kinderwagentjes van Magenta 
en de stempel van de sokjes van Mariette Verhees
De bloemetjes zijn van 2 soorten clearstempels en samengehouden met een pin
Gebruikte copic markers: BG01-B02-RV06-RV93-RV95-E02-E21


**deze kaart neemt deel aan challenge**



6 opmerkingen:

  1. Lieve Malika, wat fijn om te lezen dat je iets aangepast hebt, ja hoor je bericht komt nu wel op mijn leeslijst voorbij, wat super zeg, je hebt een prachtige kaart gemaakt met wel héle mooie kleuren.
    Fijne zondag en tot snel.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie ook je berichtje in het overzicht, maar geen foto... Weet ook niet waaraan het ligt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja en inderdaad je komt op de leeslijst Malika en zodoende , hier ben ik dan, een super kaartje heb je er van gemaakt zeg , heel veel succes met de challenge
    Lieve groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je meedoet met de Challenge van Hobbyhome-hobbyartikelen blog en webwinkel!

    Lieve groetjes hanneke

    Prachtige Babykaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Als jullie mijn blog bezoeken zou ik het fijn vinden jullie reacties te kennen.