zondag 24 maart 2013

Ik vind je lief





Beste blogvrienden, jullie hebben enkele dagen niets van mij gehoord of gezien.
Maar ik ben een weekje op vakantie geweest in Frankrijk.
Helaas was het weer ook daar niet zo best. Ik heb er het beste van gemaakt.
Al bij al toch een goeie vakantie gehad. Ik ben dan ook een positief mens hé !
Nu alles terug in z'n dagelijkse plooi is gevallen, zit ik opnieuw achter mijn hobbytafel.
Het is een kaartje met een hondje geworden.
Deze keer gebruikte ik aquarelpapier, waar ik met oranje en gouden stempelinkt 
in cirkelbewegingen ben overgegaan.
Dan de bruine bollen gestempeld met een stempel van Artimeo
Het designpapierkader is met een Double Dies mal met de Double Do machine
Het hondje is een PSX stempel en de tag en de tekst zijn clearstempels.
De draad aan de tag is Fibres voor scrapbooking van Avec.
Hopelijk vinden jullie dit een leuk kaartje. Een reactie is altijd welkom.  


**deze kaart neemt deel aan challenge**



   

7 opmerkingen:

  1. Een hele lieve hondjeskaart is het weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Malika,

    Heel mooi kaartje heb je gemaakt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlikm toch zo.n weekje vakantie Malika, alleen jammer van het weer, je hebt weer een prachtige kaart gemaakt, mooi gekleurd ook, ik vind het stempeltje héél lief.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heerlijk Malika dat je een weekje naar Frankrijk bent geweest ook al was het weer daar ook niet alles, maar er eventjes tussenuit is al helemaal heerlijk toch. Je kaartje is werkelijk prachtig, mooi zo in deze kleuren en het effect op aquarelpapier is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, en hij voldoet idd voor de Creanijn Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Als jullie mijn blog bezoeken zou ik het fijn vinden jullie reacties te kennen.