dinsdag 2 april 2013

Hoera



Een bloemetje maakt iedereen blij, dus heb ik voor deze voorjaarskaart een bloemenmand gekozen.
Het gestreepte achtergrondpapier is van Art-Talent.
De bloem op het viooltjes papier is met een Double Dies mal uitgesneden
en de witte bloem daarop is een creatables van Marianne Design
De tag "Hoera" eveneens met de Double-Do XL uitgesneden.
De mand met bloemen is ingekleurd met copics:
YR24-E35-YG17-YG63-YG67-YG97-YG93-BG09
G00-BV04-V22-V25-Y13-Y17-G000-RV66-RV63-RV93


**deze kaart neemt deel aan challenge**




4 opmerkingen:

  1. Hallo Malika, wat een heerlijke voorjaarskaart heb je gemaakt, zo mooi ingekleurd, hier word ik vrolijk van hoor.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook alweer helemaal super Malika, een prachtig fleurig kaartje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke bloemenpracht! Mag zo op mijn tafel hier komen staan! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Als jullie mijn blog bezoeken zou ik het fijn vinden jullie reacties te kennen.